2020(e)ko martxoaren 30(a), astelehena

Ines Arana egunerokoa

kaixo gaur nire txanda da, Antxonek esan duen bezala, gaur idaztea tokatzen zait;

Gaur esnatu naizenean elurra ari zuela esan didate, baina leihotikan begiratu dut eta euria ari zuen bakarrik. Elurra egingo du beste herrietan. Espero dut hemen ere elurra izatea.

Gero gosaldu dut kola kao bat eta yogurra. Gosaldu ondoren etxeko lanak egin ditut, dezimalekin biderketak egiten ditugun lehenego aldia da, ze zaia iruditu zait hasieran baina gero erraza iruditu zait. Terrazan ogia jarri nuen eta txoriak etortzen dira egunero. Egunero jolasten dut nire katuarekin eta nire jostailuekin.

Muxu handi bat eta laster arte!!!!!

Ines Arana azpiroz

1 iruzkin:

  1. Oso eguneroko interesgarria idatzi duzu. Egia da gaur elurra egin duela toki batzuetan. Ni ere hori entzun dudanean azkar-azkar atera naiz lehiora, baina euria besterik ez dut ikusi...
    Jarraitu txoriak elikatzen eta katuarekin jolasten.
    Muxu potolo bat zuretzat ere!
    Antxon.

    ErantzunEzabatu