GAURKO LAN PROPOSAMENA

AZKEN EGUNA!!😎😎😎😎
ASTE HONETAKO LAN PROPOSAMENA

OSTIRALA 19
      IRAKURKETA
oIrakurketa liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
*Bukatzean, laburpen fitxa bete eta beste liburu bat aukeratu.

oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
*Al terminar el libro de lectura, rellenar la ficha de resumen y  elegid otro que tengáis en casa.

      INGURUNE


       MUSIKA
○ “9. sinfonia” (Txirulaz liburuko 27. orrialdea) errepasatu eta txirularekin interpretatzen GRABATU. Grabaketa bideo bat izatea nahiago dut (mobilarekin grabatu dezakezue), baina moldatzen ez bazarete audio bat ere izan daiteke. Ondoren niri EMAILEZ BIDALI: opicos@ekintza.org Aurreko grabaketan bezala, Wetransfer bidez bidaltzea gomendatzen dizuet (azalpen bideoa maiatzaren 15eko lanetan aurkituko duzue). Mobilarekin grabatzen baduzue, ez da beharrezkoa bideoa ordenagailura pasatzea. Zuzenean, mobilean Google-en sartu, wetransfer idatzi eta prozesu osoa has dezakezue.
Repasar “9. sinfonia” con la flauta (página 27 del libro Txirulaz) y enviar una grabación a opicos@ekintza.org Prefiero que sea un vídeo (podéis grabarlo con el móvil), pero si os resulta más fácil puede ser un audio. Os recomiendo enviarlo a través de Wetransfer como en la anterior grabación (encontraréis el vídeo con las explicaciones en los trabajos del 15 de mayo). Si lo hacéis con el móvil no hace falta que paséis el vídeo al ordenador. Podéis abrir directamente Google en el móvil, escribir Wetransfer y empezar todo el proceso.
  Vivaceko 28. orrialdea. Begiratu nahi duenak, notak Txirulaz liburuko azkeneko orrialdeetan daude.
  Página 28 del libro Vivace. Si queréis podéis revisar las notas en las últimas páginas del libro Txirulaz.

      INGELESA

-Student´s Book page 67 (Unit review): DIGITAL BOOK

     Lehenengo ariketa: Begiratu ondo marrazkia eta bilatu 16 janari desberdin. Erabili esaldi hau: I can see…./ Mira bien el dibujo y busca 16 comidas diferentes. Utiliza la frase "I can see...".

     Bigarren ariketa: Osatu 4 esaldiak, falta den informazioa idatziz. Begiratu, lehenengo ariketako marrazkian. / Completa las 4 frases anotando la información que falta. Mira en el dibujo del primer ejercicio.

     Hirugarren ariketa: Entzun audioa eta esan zein ari den hizketan. / Escucha el audio y adivina quién está hablando.

-Activity Book page 53: Burutu bertan dauden jarduerak. / Realiza los ejercicios de la página 53.
    SARIA! 

OSTEGUNA 18
      IRAKURKETA
oIrakurketa liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
*Bukatzean, laburpen fitxa bete eta beste liburu bat aukeratu.

oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
*Al terminar el libro de lectura, rellenad la ficha de resumen y  elegid otro que tengáis en casa.

      EUSKARA
oEntzumena: lehenengo audioa entzun eta bigarren aldiz, audioa entzuten duzun bitartean, testua irakurri.
       AUDIOA.
       TESTUA.
      MATEMATIKA
        Azken ariketa nola egiten den jakiteko, azalpena azalpena ikusi.

        Para comprender cómo se hace la última actividad, ver la explicación.
       GAZTE


😜ESCAPE JOLASA / JUEGO DE ESCAPE Lortuko duzu kode sekretua asmatzea?😉
    SARIA!Ariketak bukatu badituzu, denbora pasak eta jarduera dibertigarriak egiteko aukera duzu!


ASTEAZKENA 17

      IRAKURKETA
oIrakurketa liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
*Bukatzean, laburpen fitxa bete eta beste liburu bat aukeratu.

oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
*Al terminar el libro de lectura, rellenad la ficha de resumen y  elegid otro que tengáis en casa.

      INGURUNE
 ●      MATEMATIKA
        Ariketa bakoitza nola egiten den jakiteko, azalpenak ikusi:
        1. ariketa.
        3. ariketa.
        Para comprender cómo se hace cada ejercicio, ver las explicaciones:
        Actividad 1
        Actividad 2

      GAZTE

        ARIKETAK--------Asmatu dituzu?
        DIARIO DE UN VIAJERO
        PROIEKTUAREN AURKEZPENA.
        PROIEKTUA BUKATU.

        ACTIVIDADES -----¿Los has adivinado?
        DIARIO DE UN VIAJERO
        PRESENTACIÓN DEL PROYECTO.
        TERMINAR EL PROYECTO.

      INGELESA

-Student´s Book page 66 (lesson 8): DIGITAL BOOK

     Pre-reading ariketa: Gaur Canada izeneko herrialdeaz egingo dugu lan. Oso herrialde handia da eta Ottawa izeneko kapitala du. Oso leku politak aurki daitezke eta naturaz inguraturik dago. Ikusi eta gozatu, Canadako janari desberdinen inguruko bideoaz.

Hoy trabajaremos sobre Canada. Es un país muy grande y tiene un capital llamado Ottawa. Se pueden encontrar lugares muy bonitos y rodeados de naturaleza. Ver y disfrutar del vídeo sobre las diferentes comidas de Canadá.

     Lehenengo ariketa: Irakurri testuak eta azpimarratu ulertzen ez dituzuen hitzak. Ondoren, bilatu esanahia hiztegian. Bukaeran, entzun audioa eta ea dena ulertzeko gai zaren.

Lee los textos y subraya las palabras que no entiendes. A continuación, busca el significado en el diccionario. Al final, escucha el audio y a ver si eres capaz de entenderlo todo.

     Bigarren ariketa: Irakurri esaldiak eta esan egia ala gezurra diren. Zuzendu okerrak direnak. / Lee las frases y di si son verdaderas o falsas. Corrige los incorrectos.

     Post-reading ariketa: Irakurri “Your Go” izeneko galderak eta erantzun altuan. / Lee las preguntas "your Go" y respondelas oralmente.

    SARIA!Ariketak bukatu badituzu, denbora pasak eta jarduera dibertigarriak egiteko aukera duzu!


ASTEARTEA 16
      IRAKURKETA
oIrakurketa liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
*Bukatzean, laburpen fitxa bete eta beste liburu bat aukeratu.

oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
*Al terminar el libro de lectura, rellenad la ficha de resumen y  elegid otro que tengáis en casa.

      MATEMATIKA
        Ariketa bakoitza nola egiten den jakiteko, azalpenak ikusi:
        1. ariketa.
        2. ariketa.
        3. ariketa.
        Para comprender cómo se hace cada ejercicio, ver las explicaciones:
        Actividad 1
        Actividad 2
        Actividad 3

         EUSKARA


 
  GAZTE

        ARIKETAK------------- Asmatu dituzu?
        DIARIO DE UN VIAJERO
        PROIEKTUAREN AURKEZPENA.
        PROIEKTUA BUKATZEN HASI.

        ACTIVIDADES----------¿Los has adivinado?
        DIARIO DE UN VIAJERO
        PRESENTACIÓN DEL PROYECTO.


    SARIA!Ariketak bukatu badituzu, denbora pasak eta jarduera dibertigarriak egiteko aukera duzu!

ASTELEHENA 15
      IRAKURKETA
oIrakurketa liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
*Bukatzean, laburpen fitxa bete eta beste liburu bat aukeratu.

oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
*Al terminar el libro de lectura, rellenad la ficha de resumen y  elegid otro que tengáis en casa.

      EUSKARA
ULERMENA: testua ondo ulertu arte irakurri eta gero ariketak egin. Animatu aste honetan zehar bizkotxo bat egitera eta igo argazkia blogera!

COMPRENSIÓN: leer el texto hasta comprenderlo y a continuación realizar las actividades. ¡Animaros a realizar un bizcocho y a subir la foto al blog!

      MATEMATIKA
        Ariketa bakoitza nola egiten den jakiteko, azalpenak ikusi:
        1 ariketa.
        2. ariketa.
        3. ariketa.

        Para comprender cómo se hace cada ejercicio, ver las explicaciones:
        Actividad 1.
        Actividad 2.
        Actividad 3.


      GAZTE
        ARIKETAK
        DIARIO DE UN VIAJERO
        PROIEKTUAREN AURKEZPENA.
        PROIEKTUAREKIN JARRAITU.

        ACTIVIDADES
        DIARIO DE UN VIAJERO
        PRESENTACIÓN DEL PROYECTO.
        CONTINUAR CON EL PROYECTO.


      INGELESA

-Student´s Book page 65 (lesson 7): DIGITAL BOOK

     Lehenengo ariketa: Irakurri ondo orriaren goikaldean jartzen duena. Begiratu ondo noiz jarri behar diren komak edo “and” hitza. Ondoren, begiratu marrazkiak eta osatu behekaldean dauden esaldiak.

Lee bien lo que pone en la parte superior de la página. Mirar bien cuándo debéis colocar las comas o la palabra "and". A continuación, mirar los dibujos y completa las frases que están en la parte inferior.

     Bigarren ariketa: saio honetan, CH fonemaren soinua landuko dugu. Saiatu zaitez agertzen diren bi esaldiak poliki irakurtzen hasieran eta ondoren, entzun audioa. Bukaeran, ahalik eta azkarren esaten saiatu zaitez.

En la sesión de hoy trabajaremos el sonido del fonema CH. Trata de leer despacio las dos frases que aparecen y después escucha el audio. Al final, intenta decirlo lo más rápido posible.


-Activity Book page 52: Burutu bertan dauden jarduerak. / Realiza los ejercicios de la página 52.

    SARIA!Ariketak bukatu badituzu, denbora pasak eta jarduera dibertigarriak egiteko aukera duzu!




AURREKO ASTEKO LAN PROPOSAMENAK



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina