AZKEN EGUNA!!😎😎😎😎
ASTE HONETAKO LAN PROPOSAMENA
ASTEAZKENA 17
ASTEARTEA 16
AURREKO ASTEKO LAN PROPOSAMENAK
ASTE HONETAKO LAN PROPOSAMENA
OSTIRALA 19
● IRAKURKETA
oIrakurketa liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa
egin.
*Bukatzean, laburpen fitxa bete eta beste liburu bat aukeratu.
oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
*Al terminar el libro de lectura, rellenar la ficha de resumen y elegid otro que tengáis en casa.
● INGURUNE
●
MUSIKA
○ “9. sinfonia” (Txirulaz liburuko 27.
orrialdea) errepasatu eta txirularekin interpretatzen GRABATU. Grabaketa bideo
bat izatea nahiago dut (mobilarekin grabatu dezakezue), baina moldatzen ez
bazarete audio bat ere izan daiteke. Ondoren niri EMAILEZ BIDALI: opicos@ekintza.org
Aurreko grabaketan bezala, Wetransfer bidez bidaltzea gomendatzen dizuet
(azalpen bideoa maiatzaren 15eko lanetan aurkituko duzue). Mobilarekin
grabatzen baduzue, ez da beharrezkoa bideoa ordenagailura pasatzea. Zuzenean,
mobilean Google-en sartu, wetransfer idatzi eta prozesu osoa has dezakezue.
○ Repasar “9. sinfonia” con la flauta (página 27 del libro Txirulaz) y
enviar una grabación a opicos@ekintza.org Prefiero que sea un vídeo (podéis
grabarlo con el móvil), pero si os resulta más fácil puede ser un audio. Os
recomiendo enviarlo a través de Wetransfer como en la anterior grabación
(encontraréis el vídeo con las explicaciones en los trabajos del 15 de mayo).
Si lo hacéis con el móvil no hace falta que paséis el vídeo al ordenador. Podéis
abrir directamente Google en el móvil, escribir Wetransfer y empezar todo el
proceso.
○
Vivaceko 28. orrialdea. Begiratu nahi duenak, notak
Txirulaz liburuko azkeneko orrialdeetan daude.
○
Página 28 del libro
Vivace. Si queréis podéis revisar las notas en las últimas
páginas del libro Txirulaz.
● INGELESA
-Student´s Book page 67 (Unit review): DIGITAL
BOOK
❖
Lehenengo
ariketa: Begiratu ondo marrazkia eta bilatu 16 janari desberdin. Erabili esaldi
hau: I can see…./ Mira bien el dibujo y
busca 16 comidas diferentes. Utiliza la frase "I can see...".
❖
Bigarren
ariketa: Osatu 4 esaldiak, falta den informazioa idatziz. Begiratu, lehenengo
ariketako marrazkian. / Completa las 4
frases anotando la información que falta. Mira en el dibujo del primer
ejercicio.
❖
Hirugarren
ariketa: Entzun audioa eta esan zein ari den hizketan. / Escucha el audio y adivina quién está hablando.
-Activity Book page 53: Burutu
bertan dauden jarduerak. / Realiza los
ejercicios de la página 53.
OSTEGUNA 18
● IRAKURKETA
oIrakurketa
liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
● EUSKARA
oEntzumena: lehenengo audioa entzun
eta bigarren aldiz, audioa entzuten duzun bitartean, testua irakurri.
●
TESTUA.
● MATEMATIKA
● GAZTE
😜ESCAPE JOLASA / JUEGO DE ESCAPE Lortuko duzu kode sekretua asmatzea?😉
● IRAKURKETA
oIrakurketa
liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
● INGURUNE
● MATEMATIKA
➔
Ariketa
bakoitza nola egiten den jakiteko, azalpenak ikusi:
➔
Para comprender cómo se hace cada
ejercicio, ver las explicaciones:
● GAZTE
❖
DIARIO
DE UN VIAJERO
❖
DIARIO
DE UN VIAJERO
● INGELESA
-Student´s Book page 66
(lesson 8): DIGITAL BOOK
❖
Pre-reading
ariketa: Gaur Canada izeneko herrialdeaz egingo dugu lan. Oso herrialde handia da
eta Ottawa izeneko kapitala du. Oso leku politak aurki daitezke eta naturaz
inguraturik dago. Ikusi eta gozatu, Canadako janari desberdinen inguruko
bideoaz.
Hoy
trabajaremos sobre Canada. Es un país muy grande y tiene un capital llamado
Ottawa. Se pueden encontrar lugares muy bonitos y rodeados de naturaleza. Ver y
disfrutar del vídeo sobre las diferentes comidas de Canadá.
❖
Lehenengo
ariketa: Irakurri testuak eta azpimarratu ulertzen ez dituzuen hitzak. Ondoren,
bilatu esanahia hiztegian. Bukaeran, entzun audioa eta ea dena ulertzeko gai
zaren.
Lee los
textos y subraya las palabras que no entiendes. A continuación, busca el
significado en el diccionario. Al final, escucha el audio y a ver si eres capaz
de entenderlo todo.
❖
Bigarren
ariketa: Irakurri esaldiak eta esan egia ala gezurra diren. Zuzendu okerrak
direnak. / Lee las frases y di si son verdaderas o falsas. Corrige los
incorrectos.
❖
Post-reading
ariketa: Irakurri “Your Go” izeneko galderak eta erantzun altuan. / Lee las
preguntas "your Go" y respondelas oralmente.
●
IRAKURKETA
oIrakurketa
liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
● MATEMATIKA
➔
Ariketa
bakoitza nola egiten den jakiteko, azalpenak ikusi:
➔
Para comprender cómo se hace cada
ejercicio, ver las explicaciones:
● EUSKARA
● GAZTE
❖
DIARIO
DE UN VIAJERO
❖
DIARIO
DE UN VIAJERO
● IRAKURKETA
oIrakurketa
liburua (euskaraz zein gazteleraz): 15 minutuko irakurketa egin.
oLibro de lectura (euskara o castellano): lectura diaria de 15 min.
● EUSKARA
○ULERMENA: testua ondo ulertu arte irakurri eta gero ariketak egin.
Animatu aste honetan zehar bizkotxo bat egitera eta igo argazkia blogera!
○COMPRENSIÓN: leer el texto hasta
comprenderlo y a continuación realizar las actividades. ¡Animaros a realizar un
bizcocho y a subir la foto al blog!
● MATEMATIKA
➔
Ariketa
bakoitza nola egiten den jakiteko, azalpenak ikusi:
➔
Para comprender cómo se hace cada
ejercicio, ver las explicaciones:
● GAZTE
❖
DIARIO
DE UN VIAJERO
❖
DIARIO
DE UN VIAJERO
●
INGELESA
-Student´s Book page 65
(lesson 7): DIGITAL BOOK
❖
Lehenengo
ariketa: Irakurri ondo orriaren goikaldean jartzen duena. Begiratu ondo noiz jarri behar diren komak edo
“and” hitza. Ondoren, begiratu marrazkiak eta osatu behekaldean dauden esaldiak.
Lee bien
lo que pone en la parte superior de la página. Mirar bien cuándo debéis colocar
las comas o la palabra "and". A continuación, mirar los dibujos y
completa las frases que están en la parte inferior.
❖
Bigarren
ariketa: saio honetan, CH fonemaren soinua landuko dugu. Saiatu zaitez agertzen
diren bi esaldiak poliki irakurtzen hasieran eta ondoren, entzun audioa. Bukaeran,
ahalik eta azkarren esaten saiatu zaitez.
En la
sesión de hoy trabajaremos el sonido del fonema CH. Trata de leer despacio las
dos frases que aparecen y después escucha el audio. Al final, intenta decirlo
lo más rápido posible.
-Activity Book page 52: Burutu
bertan dauden jarduerak. / Realiza los
ejercicios de la página 52.
AURREKO ASTEKO LAN PROPOSAMENAK
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